SERVİS / BAKIM                                                                                                          YOL GÖSTERİCİ TALİMATLAR


  18.05.2009 tarihinde yürürlüğe giren Asansör Bakım ve İşletme Yönetmeliği 'ne göre; Bina sorumluları ve yöneticileri bu yönetmelik kuralları gereği asansörün güvenli çalışmasını sağlamak amacı ile ayda en az bir kez düzenli olarak bakımını yaptırmaktan sorumludur.
  Yine bu yönetmelik gereği yeni monte edilen asansörün hizmete alınmasından 2 yıl sonra, devam eden yıllarda ise yılda bir kez kontrolleri, muayenesi yapılmalıdır.
   ASELKA aylık periyodik bakım hizmetini yönetmeliklere uygun olarak yerine getirmektedir. Bakım sözleşmesi için gerekli ve yeterli belgelere sahip firma özelliği taşımaktadır. Uzman ve tam donanımlı, tecrübeli ekibi ve mühendisleri ve sağlam altyapısı ile sizlere uygun fiyat anlayışı ile bakım hizmeti vermektedir.
  Periyodik kontroller esas olarak bakımların güvenli yapılmasını ve asansörün güvenliğinin devam edip etmediğinin kontrolüdür.
Bina yöneticileri her yıl yeniledikleri "Asansör aylık bakım Sözleşmesi" ile yetkili mühendislere yaptırılan yıllık kontrol belgelerini Belediye İmar Müdürlüğü'ne teslim etmeleri gerekmektedir.
7/24 Acil Arıza - Bakım Servis ekibimiz arıza durumunda bize ulaştığınız andan itibaren en geç 2 saat içinde sizlere ulaşmaktadır.
0312 285 83 13 no'lu şirket numarasının dışında,
Mobil Servis 1 : 0 530 383 33 74 ve Mobil Servis 2 : 0 530 425 83 03
numaralarından da acil durumlarda hizmet ihtiyacınızı karşılamaktayız.
Bakımları zamanında yapılmış, Yasal mevzuatları yerine getirilmiş, Yıllık kontrolleri düzenli olarak yapılmış asansörler GÜVENLİ ASANSÖRLERDİR.













                            

      Cevizlidere Mahallesi 1252 Sokak No: 8/4 Balgat-Çankaya/ANKARA Tel & Faks : 0312. 285 83 13 & 0312. 284 60 35       / web tasarım: tüyograf